Přestože se to někomu nemusí líbit, vyjednávání patří k životu, k tomu manažerskému obzvlášť. Martin…
Evropa v roce 2050 – na jednoho pracujícího…
Aby pracovní schůzka dopadla na jedničku, držte se několika základních…
V čase dětských prázdnin nastává nestandardní situace, kdy děti potřebují…
Podle žebříčku společnosti Board-Ex, který zveřejnil magaz&…
Profesor John Kotter z Harvard Business School je předním odborníkem na…
Asi nikdo nechce cholerického a tyranizujícího nadřízeného. Co ale takhle…
Umění diskuse je předpokladem úspěšného jednání. Nevhodný způsob komunikace…
Ať už jste začínající vůdce, zkušený profesionál nebo zástupce nejvyššího…
Obvykle se lidé nepřipravují na vyplnění prostojů a čekání například v…
To, zda vás vaše profese zcela pohltila, nelépe odhalíte na dovolené.…
Motivace na pracovišti není o tom, co děláte pro své zaměstnance. Jde o to,…
Fenomén obezity v USA se běžně popisuje jako epidemie. Obezita je nezdravá…