Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným své myšlenky a působit u toho zároveň přátelsky a sebevědomě, ale…
Práce zabírá velkou část našich životů. Trávíme v ní často více jak třetinu…
Pátky bývají často dnem, kdy se lidé chystají na dřívější odchod z…
Manažer musí umět svůj tým motivovat, inspirovat a efektivně vést. K tomu…
Abyste dosáhli dlouhodobého kariérního úspěchu (i úspěchu v jakékoliv jiné…
Osobní rozvoj pracovníků je jedním z klíčových úkolů manažera. Žádný týmový…
Mikro-management je jedním z největších prohřešků, kterých se může manažer…
Každý tým je jiný. Každý totiž sestává z různých členů, věnuje se něčemu…
Vést někoho, kdo má podle sebe vždycky pravdu, kdo neuznává autority a má…
Nejisté ekonomické výhledy, inflace, rostoucí ceny energií. To vše jsou…
Pro mnoho řadových zaměstnanců jsou týmové porady často spojené s nudou a…
Každý manažer (i každý poctivý pracovník) by neustále měl přemýšlet, jak…
Mindfulness představuje soubor přístupů k práci i k životu obecně, které…