Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují, ale na tom jak se k nim chováte. Totéž platí pro loajalitu vůči přímým nadřízeným. Jak…
Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom,…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a…
Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do…
Konflikty na pracovištích patří ke hlavním zdrojů stresu a poklesu…
Všichni chceme vyhrávat a propadáme frustraci, když se nám to nedaří.…
Doba letních dovolených je vesměs za námi. Ti z vás, kteří si dovolenou…
Představte si, že je ve Vaší firmě člověk, na kterého se můžete obrátit,…
Stejně důležité, jako dobře začít pracovní den, je dobře jej zakončit.…
Složité rozhovory se zaměstnanci, které musíte propustit, pokárat za…
Řízení lidí s negativními postoji je pro manažery náročné a často v nich…
K vyhoření dochází, když někdo dlouhodobě pracuje nad rámec svých fyzických…