Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Stručně a jasně aneb Tipy pro snížení délky hovorů v call centrech

Jedním z nejčastějších měřítek efektivity call center je tzv. průměrný čas pro vyřízení hovoru (AHT). Britský portál Call Centre Helper proto požádal své čtenáře z…

10 příčin neúspěchu projektových týmů

Projektové týmy selhávají nejčastěji kvůli tomu, že jim chybí jasné a…

15 věcí, které lídr zvládá automaticky

Leadership není nic jiného než způsob chování člověka, který se postupem…

Lidské dovednosti projektového manažera

Jaké interpersonální dovednosti by rozhodně neměly chybět projektovým…

Co brání lídrům v úspěchu?

Nejčastějším důvodem, proč lídři selhávají, je jejich vlastní ego. Lídr si…

Umíte říci ne?

Umění říci ne je pro manažerskou praxi velmi důležité. V opačném případě…

Co nikdy neříkat podřízeným

Dobrý manažer by měl vědět nejen, co říkat svým podřízeným, aby je…

Šest myslících klobouků

Six Thinking Hats (Šest myslících klobouků) je název praktické techniky…

Umíte držet jazyk za zuby?

Umíte držet jazyk za zuby?

Jste na poradách ten první, kdo si bere slovo? Přehlížíte kolegy, kteří…

Co špatný šéf nikdy neřekne?

Pracovali jste někdy pro šéfa, který svým přístupem k práci podrýval…

10 vět, které váš šéf opravdu nechce slyšet

Většina lidí si uvědomuje, že jedním z klíčů k úspěšné kariéře jsou dobré…

Už jste vyzkoušeli reverzní brainstorming?

Hledáte-li způsob, jak objevit ještě více kreativních nápadů než při…

Umíte nesouhlasit?

Možnost vyjádření nesouhlasu na pracovišti je velmi důležitá pro z pohledu…

Výpis 34073419 z celkem 6603