Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Čtyři největší výzvy při vedení týmu na dálku

Pandemie vtrhla do kanceláří jako velká voda a řada firem musela ze dne na den přejít na práci na dálku. Tento nový standard sebou samozřejmě nese i řadu nových…

7 signálů, že nejste dobrý manažer

I když se říká, že někteří lidé se už od přírody rodí s vlohy pro vedení…

Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali

Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví.…

Šest způsobů, jak více zapojit a nadchnout pracovníky zákaznického servisu

Psychika, motivace a nadšení pracovníků hrají v zákaznickém servisu…

4 tipy, jak si udržet pozitivní přístup i za doby krize

Pandemie koronaviru není jediná krize, kterou budete muset během svého…

Nenechte se při rozhodování ovlivnit strachem

Někteří lídři dokáží i v krizi zachovat chladnou hlavu. Další nepříznivý…

4 důvody, proč je empatie klíčová při vedení lidí

Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi…

6 osobních výzev, které významně změní váš život

Pokud máte pocit, že každý den je stejný jako ten předchozí, stagnujete a…

Jak z pozice manažera tým nadchnout pro společnou vizi

Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou…

icon Nenechte se brzdit covidem. Pět důvodů, proč se v době lockdownu soustředit na sebevzdělávání

Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než…

Vypěstujte si nervy z oceli a orientaci na výsledky stejně jako extrémní sportovci

Je známo, že extrémní sportovci mají skutečně pevné nervy a odhodlání pro…

Staňte se nenahraditelnými

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době,…

Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém…

Výpis 716728 z celkem 6531