Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Nepostradatelní pěšáci korporačních bitev - obchodní zástupci

Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často vítězství nebo porážka, formují se aliance a cesta k výsledku je dlouhá a obtížná. Obchod…

Informace je třeba sdílet

Informace je třeba sdílet

Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…

Máte ve své zaměstnance důvěru?

Máte ve své zaměstnance důvěru?

Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se…

Neexistují hloupé otázky...

Neexistují hloupé otázky...

Jistě jste se již někdy účastnili přednášky, š…

Máte dost času na své zaměstnance?

Máte dost času na své zaměstnance?

Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce,…

Vzrůstá poptávka po vedoucích bezpečnostních oddělení (CSO)

Vzrůstá poptávka po vedoucích bezpečnostních oddělení (CSO)

Organizace si stále více uvědomují potřebu koordinace informačních…

Hodnocení úspěchu různých typů organizačních změn

Hodnocení úspěchu různých typů organizačních změn

Jak úspěšné jsou organizace, které se pokouší o velké změny? Mnoho průzkumů…

Přenášení pravomocí - několik rad

Přenášení pravomocí - několik rad

Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního…

Jak se stát podnikovým Demosthénem

Jak se stát podnikovým Demosthénem

Každý den dostává manažer příležitost ukázat své schopnosti při…

Skryté ukazatele stavu podniku

Skryté ukazatele stavu podniku

Opatření mající za úkol zlepšit situaci firmy nebudou skutečně fungovat,…

Moudrost jako manažerská ctnost

Moudrost jako manažerská ctnost

Moudrost a rozum by měly být jednou z poznávacích znamení dobrého manažera.…

Podniková etika - námět k diskusi

Podniková etika - námět k diskusi

Cílem článku je podnítit diskusi o kritických otázkách týkajících se…

Následné hodnocení výkonnosti zaměstnanců a možnosti dalšího zlepšování

Následné hodnocení výkonnosti zaměstnanců a možnosti dalšího zlepšování

Jak se dají modely výkonnosti zaměstnanců využít při následném hodnocení…

Výpis 62676279 z celkem 6529