Manažeři, trenéři a lektoři zacházejí s účastníky školení jako s papoušky. Očekávají, že žáci budou tiše sedět, zatímco na ně experti budou chrlit znalosti, a pak…
Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i…
Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že…
Uvědomili jste si, že ve svém životě nepřetržitě komunikujete? Používáte k…