Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen…
Organizace práce je velmi důležitou částí v procesním chování firmy.…
Časové plánování hraje v našich životech stále důležitější roli spolu s…
Zaměstnanci, kteří kladou odpor změnám, jsou součástí každé společnosti.…
Někteří podnikatelé prožívají svůj pracovní život prostřednictvím telefonu…
Nejžhavějším problémem, kterému dnes musí čelit profesionálové lidských…
Průzkum DDI ukazuje, že si zaměstnavatelé daleko více cení povyšování…
Značná část současné pracovní síly má jen velmi omezené povědomí o…
Existují lidé, kteří nedokáží říci lež a také lidé, kteří nedokáží říci…
Manažeři často bývají překážkou interní pohyblivosti v organizaci. Chytré…
Čeští skláři ve sklárnách v Sázavě vyrobili láhev *Beringer Private…
Řízení vlastní firmy bývá stresující a časově náročné. Nejčastěji si…