Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou dovedností pracovníků v jakékoliv myslitelné oblasti. V dnešním článku se podíváme, na jakých…
Aby si manažer vybudoval důvěru u svých podřízených, tedy aby je mohl…
Motivace, inspirace, dodávání energie, podpora pozitivního myšlení. To jsou…
Kromě tvrdých (tedy technických) dovedností musí manažer u členů svého týmu…
Zpětná vazba ze strany přímého nadřízeného je jedním ze základních pilířů…
Pokud se zanedbá potřebná prevence, syndrom vyhoření může u pracovníků…
Každý bychom měli někam směřovat a každý bychom měli o něco usilovat. Ať už…
Jestli je něco, co chybí pracujícím lidem v jejich životech, tak je to…
Odnaučit se zlozvyk nebo se naopak naučit nový pozitivní návyk – to jsou…
Rychlé rozhodování a systematické a efektivní řešení problémů – to jsou…
Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny zaměstnance, zvláště…
Chcete vést lidi udržitelným způsobem, inspirovat svůj tým, předejít…
V řadě organizací je e-mail primárním komunikačním kanálem mezi pracovníky.…