„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně řeší. Často ve spojitosti s prací na dálku nebo s …
Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem?…
Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně…
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit…
Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy…
Podávání konstruktivní a efektivní zpětné vazby podřízeným je jedním z…
Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru…
Namažte své mozkové závity pohybem a pravidelným odpočinkem. V předchozích…
To, jak je manažer doopravdy schopný, se naplno ukáže ve chvíli, kdy spolu…
Technologie se překotně vyvíjí, očekávání zaměstnanců se mění a home office…
Jednou z těch méně milých povinností manažera je oznamovat svým podřízeným,…
Nezávazný, neformální „pokec“, v angličtině označovaný jako „small-talk“,…
Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích,…