Efektivní plánování práce je klíčem k úspěchu jednotlivců i celých týmů. Při sestavování seznamu úkolů je pak ideální držet se takzvaného Eisenhowerova principu. O…
Někteří lidé mají tendenci se naštvávat. Určité stresové nebo konfliktní…
Syndrom podvodníka trápí nejednoho manažera i pracovníka na exponované nebo…
Sebereflexe je nutným předpokladem pro osobní růst. Teprve když jsme…
Vedení lidí je z velké části o každodenní komunikaci. Proto jsou těmi…
Důvěra je základem úspěšných vztahů – ať už v osobním životě, nebo v…
Manažeři mladšího věku mohou mít obavy, že nebudou mít dostatečné…
Manažeři jsou také jenom lidé. A mají i své obavy. Ať už vyloženě trpí…
Víc hlav víc ví. Toto pravidlo vyznává každý dobrý týmový vedoucí. Semknutý…
Zpětná vazba je základem rozvoje zaměstnanců, efektivního nastavení…
Technologie se neustále vyvíjí. A s nimi se posouvají i očekávání klientů a…
Mentoring je forma interního sdílení informací a školení. Jedná se o vysoce…
Týmoví vedoucí a lídři musejí často čelit velkému psychickému nátlaku i…