YouTube není jen místem, kde se můžete zasmát nad vtipnými videi nebo shlédnout své oblíbené interprety. Můžete je využít i k propagaci vaší firmy a vzdělávání zákazníků.
- Můžete odkazovat své klienty na videa, v nichž ukážete svou odbornost nebo tipy, jak efektivně využívat vaše výrobky nebo služby.
- Dosavadní zvukové záznamy můžete nahradit obrazovými, které osloví ještě více zákazníků.
- Z komunity uživatelů YouTube můžete získat zpětnou vazbu o tématech, které se týkají vašeho byznysu.
- Můžete nahrávat a zlepšovat prezentace nebo videa pomocí speciálních funkcí YouTube.
- Můžete nahrát schůzku, kterou mohou shlédnout další zaměstnanci nebo investoři.
- Můžete nahrát reference svých zákazníků pro sdílení s dalšími potenciálními zákazníky.
- Můžete nahrát jedinečné video, které ukáže vaši firmu a služby, které nabízí.
- Můžete nahrát osobní sdělení, které přidá vaší firmě důvěryhodnost.
- Můžete nahrávat „výuková" videa, která pomohou vašim zákazníkům lépe používat vaše výrobky a služby.
- Můžete nahrávat práci, kterou se právě zabýváte a umisťovat postupně jednotlivá videa, která budou dokumentovat její vývoj.
- Můžete zákazníkům předem ukázat své produkty, aby viděli, jak fungují.
- Můžete řešit běžné problémy a odpovídat na běžné otázky.
-kk-