Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví marketingoví odborníci se řídí mottem Google – být užiteční. Autor článku nedávno hovořil s jedním IT manažerem a byl překvapen, kolik toho ví o webovém marketingu. Mluvil o vhodném zacílení, o vytvoření obsahu, který by přiměl zákazníka k akci. Zkrátka se vyznal a jako mnoho lidí v jeho situaci si stěžoval na „marketingové lidi“, kterým to ještě nedošlo. Na takové, kteří jsou stále ještě fascinováni velkou grafikou a kteří si stále myslí, že nejlepší webový design spočívá ve využití poslední verze Flashe. Na ty, které rozčiluje optimalizace vyhledávačů a kupování klíčových slov, a stále zapomínají, že přivést někoho na svou webovou stránku je jen první krok.

Autor se ptal tisíců lidí prakticky z každého kontinentu, co udělají, když spatří Flash intro. Všichni bez zaváhání řekli, že ho přeskočí. Pokud komerce prodává pomocí lidí, pak e-komerce prodává pomocí obsahu. Řízení obsahu musí dostat z obsahu to nejlepší. Důvodem, proč je řízení obsahu stále ještě viděno více jako technická disciplína, je to, že se mnoho marketingových pracovníků a zprostředkovatelů vyhýbá tomu, aby z něj udělali jádro své práce. Avšak ve skutečnosti je opravdové porozumění webovému obsahu pro ně obrovská příležitost a světlá budoucnost. Webový marketing obnáší každodenní dřinu, znamená to dělat spoustu jednoduchých věcí dobře, být užitečný. Musíte vytvořit webové stránky, které budou vyhovující a rychlé. Amazon.com, eBay a Google jsou mega značky, které získaly své pozice díky opravdovému zaměření na služby zákazníkům. Web už není o IT, ale o marketingu.

-ba-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs