Mnoho odborníků se shoduje na tom, že útoky hackerů jsou stále častější a nebezpečnější než dříve. Firmy proto musí stále hledat cesty, jak být před útočníky alespoň o krok napřed. Problém je v tom, že firemní webové stránky se denně obohacují o takové množství kódu, že správci sítě nestíhají sledovat a opravovat „díry v systému“.
Jedním z efektivních způsobů je testování „zranitelnosti“. Díky automatizovaným testovacím metodám se mohou správci sítě podívat na spravovaný systém z perspektivy hackera a vytvořit odpovídající ochranu. Tyto metody spočívají v tom, že správce sítě si vytvoří uživatelský profil na dané webové stránce a poté testuje všechny možné způsoby, kterými by mohl být napaden či zneužit. Zdroj: Eye For Pharma - Analýzy nejnovějších marketingových strategií ve farmaceutickém průmyslu, výsledky průzkumů trhu apod. Zobrazit přehled článků ze zdroje Eye For Pharma