Tato letos nová výzva byla otevřena s úmyslem stimulovat průmyslové podniky k větší kreativitě v péči o své zaměstnance a zvelebování jejich pracovního i nepracovního prostředí v interiéru a exteriéru. Důraz byl kladen na nevšední nápad firemních prostor, kreativitu a přínos pro zaměstnance. Originálně pojaté prostory, které mohou být inspirací pro ostatní podniky i lákadlem pro talenty odjinud, budeme detailněji v nejbližších dnech komunikovat v oddělené tiskové zprávě s podpůrnou foto/video dokumentací. Vítěze vybrali tito expertní porotci: Kamila Douděrová, Jan Bek, Andrea Vokřálová, Veronika Vimmerová a Matěj Šišolák, kdy této porotě předsedala paní architektka Kamila Douděrová známá z TV pořadu „Jak se staví sen“ a majitelka studia Kamidesign.
Veliký zájem u průmyslových firem zajistilo otevření letos nové výzvy stimulující odborné vzdělávání dětí a mládeže. Cílovou skupinou mohly být již děti z mateřských škol až po studenty z nejvyššího stupně odborných vysokých škol. Porotci tak mohli vybírat z pestré škály projeků, ze kterých nakonec zvolili tři vítězné firmy s přihlédnutím nejen na jejich netradiční a kreativní přístup k cílové skupině, sofistikovanou propracovanost jejich projektu, ale také jak velký potenciál má vůbec jejich úsilí vůči budoucímu pracovnímu uplatnění vybrané cílové skupiny. Ukázky inovativních přístupů vítězných firem k odborné přípravě mladé generace odhalíme spolu s fotografiemi v nejbližších dnech v separátní tiskové zprávě.
V porotě v rámci této poslední, šesté výzvy usedli experti: Bohumil Kartous, Petr Bannert, Miloš Rathouský, Jiří Zajíček a Matěj Bulant, kdy této porotě předsedal Bohumil Kartous - poradce předsedy školského výboru Senátu Parlamentu ČR Jiřího Drahoše a spoluzakladatel iniciativy KoroNERV-20.
Každým rokem je uděleno jediné firmě zakladatelkou CICHu mimořádné ocenění za originální přístup, respektive za nadstandardně kreativní HR marketing, jenž může být příkladnou inspirací pro ostatní. V letošním druhém ročníku toto mimořádné ocenění společně s křišťálovou trofejí od Kateřiny Škopkové získává akciová společnost KOMTERM.
„Toto mimořádné ocenění jsem se rozhodla udělit společnosti KOMTERM za představení aplikace termofotografických technik na snímky realizovaných zakázek, což ve výsledném efektu přináší jednak další rozvoj marketingové disciplíny, tak i barvitou inspiraci pro ostatní podniky při realizaci jejich produktového i personálního marketingu netradičním způsobem. Užití atraktivního termoefektu na fotografiích je ideální pro průmyslové firmy k propagaci produktů, které by - bez užití termoefektu – stěží zaujaly oko diváka na první pohled,“ vysvětluje svou finální volbu zakladatelka Czech Industry Challenge, Kateřina Škopková.
Obrázek před a s termoefektem: KOMTERM a.s. – foto: Wense s.r.o.
Vedle výše uvedeného mimořádného ocenění v podobě křišťálové trofeje byly zakladatelkou CICHu rovněž uděleny 4 mimořádné pochvaly za realizaci originálního HR marketingu průmyslovým firmám (viz níže dle abecedy), které obdrží pamětní diplom spolu s dárkovým poukazem:
Jedním z výstupů Czech Industry Challenge s veřejným přesahem je osvětová fotovýstava s názvem „Czech Industry Photo“. Tuto návaznou putovní přehlídku uměleckých fotografií, která zajišťuje bezplatnou průmyslovou osvětu především pro děti, mládež a jejich rodiče, budou prostřednictvím výběrových snímků odhalující potenciál a skryté krásy českého průmyslu reprezentovat níže uvedení průmysloví lídři:
Slévárny Třinec, Vojenský technický ústav, BEKO Engineering, PRECIOSA-LUSTRY, Doosan Škoda Power, KUKA CEE, Pražská energetika, KOMTERM, Škoda Transportation, ČEPS, VYNCKE, CZ LOKO, Thermo Fisher Scientific Brno, FERRIT, HENNLICH, skupina Unipetrol a BONATRANS GROUP.
Již druhý (a každý další) putovní ročník Czech Industry Photo výstavy nově obohatí umělecké fotografie z výzkumu a vývoje pocházející z českých vysokých škol. Tento strategicky propojený celek představíme médiím v oddělené tiskové zprávě. Iniciátorem myšlenky CICHu a realizátorem následného výstupu v podobě osvětové putovní výstavy Czech Industry Photo, jež je veřejnosti přístupná bezplatně, je komunikační agentura PROMOLIGA®.
Na závěr tohoto slavnostního oznámení výsledků bychom rádi za náš realizační tým popřáli oceněným firmám k vítězství a rovněž poděkovali zapojeným průmyslovým podnikům, všem třiceti porotcům, zaštitovatelům, profesním asociacím, mediálním a V.I.P. partnerům – jmenovitě akciové společnosti Business Institut EDU, vinařskému družstvu Templářské sklepy Čejkovice, společnosti Canon CZ, MSV Brno, OTTOVA tiskárna, Czechitas a JobChallenge za důvěru, přátelskou podporu a skvělou spolupráci, neboť nám již druhým rokem pomáhají realizovat tento celorepublikový projekt společně s průmyslovou osvětou. Třetí ročník CICHu bude odstartován na konci ledna 2021.