Pokud jde o navigaci po firemních webových stránkách, nepouštějte se do žádných experimentů. Systém navigace je třeba připravit tak, jak jsou uživatelé Internetu v dané oblasti zvyklí a zachovat jeho naprosto stejnou podobu na všech stránkách. Psaný text by měl být dobře čitelný, velikost písma by proto neměla klesnout pod 12 bodů. K příjemnému čtení textu by měla napomáhat i délka jednotlivých řádků. Optimální délka je asi 10 až 12 slov, tj. 60 až 70 znaků. Pozornost je třeba věnovat také práci se zvýrazňováním jednotlivých slov nebo pasáží.
I na webových stránkách platí, že obrázek vydá za miliony slov. Je tedy třeba prezentovat jasné a atraktivní obrázky nabízených produktů. Pokud firma nabízí své služby, měla by zvolit fotografie, které je nejpozitivněji popisují. U fotografií s malým počtem barev nebo obsahujících text se doporučuje ukládání ve formátu GIF. Je-li pro vás obrázek důležitější než text, použijte kompresní formát JPEG. Web je dále třeba konstruovat tak, aby se co nejvíce snížila doba stahování dat.
Na vývoji firemních webových stránek si nechejte skutečně záležet. Návštěvníci se nebudou obtěžovat posílat vám e-maily, jestliže odkazy nebudou fungovat nebo nepůjde zobrazit fotografie. Důležitá je také kontrola pravopisu a gramatiky. Při spuštění by stránky neměly obsahovat žádní vzkazy typu „ve výstavbě“ nebo „dočkáte se brzy“. To všechno totiž ovlivní pověst firmy mezi uživateli Internetu.