Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet. Jinými slovy obsah, který váš návštěvník dostane, pokud vám za něj poskytne svůj e-mail (obvykle jde o poslání e-knihy nebo případové studie).

Ilustrační snímek

Abyste však takový silný magnet na nové potenciální zákazníky vytvořili, musíte být ochotni investovat do toho čas i peníze. Možná si budete muset najmout profesionálního tvůrce obsahu. Klíčové totiž je přesvědčivé psaní.

Když už takový magnet máte, musíte zajistit, že se o něm možní zákazníci také dozví, že si ho všimnou. Musíte dostat návštěvníky na svůj web a vtáhnout je do prodejního trychtýře, říká nám web business2community.com.

Jak to udělat?

  1. Mějte dobrou landing page: Mějte vyhrazenou webovou stránku, kde bude odprezentován magnet a kde nebude nic jiného, co by návštěvníky rozptylovalo. Landing page by měla být oddělena od zbytku vašeho webu. Mějte na ní přesvědčivý text a klíčové prvky stránky otestujte, abyste dosáhli co nejlepší míry konverze.
  2. Vyskakovací okna: Pop-up zprávy jsou otravné, zároveň však mohou být velice efektivní. Vybrat si můžete z mnoha nástrojů, které zobrazení vyskakovacích oken návštěvníkům umožňují.
  3. Pošlete svůj hlavní magnet e-mailem: I do prodejních mailů na stávající zákazníky můžete vložit odkaz váš magnetický obsah.
  4. Blogové příspěvky: Vytvořte příspěvek na stejné téma, kterému se věnuje i magnet. Poté do těla blogpostu vložte odkaz.
  5. Příspěvky na sociálních sítích: Vyberte klíčové výhody, které čtenář díky vašemu magnetu získá, a využije je k propagaci. Můžete také cílit na online komunity prostřednictvím facebookových skupin nebo služeb jako jsou Quora nebo Reddit.
  6. Influenceři mohou pomoci: Zaměřte se na lidi, jejichž názory se vaši potenciální zákazníci řídí. Oslovte šéfy průmyslových asociací nebo redaktory renomovaných publikací. Doporučení od vrcholových manažerů také dělají divy.
  7. Cílená reklama: Nezdráhejte se využít placenou reklamu, ať už jde o PPC reklamy na Googlu nebo reklamy na Facebooku. Pamatujte, že klíčem k úspěchu je velice detailně popsat cílovou skupinu.

 

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com