Abyste však takový silný magnet na nové potenciální zákazníky vytvořili, musíte být ochotni investovat do toho čas i peníze. Možná si budete muset najmout profesionálního tvůrce obsahu. Klíčové totiž je přesvědčivé psaní.
Když už takový magnet máte, musíte zajistit, že se o něm možní zákazníci také dozví, že si ho všimnou. Musíte dostat návštěvníky na svůj web a vtáhnout je do prodejního trychtýře, říká nám web business2community.com.
Jak to udělat?
- Mějte dobrou landing page: Mějte vyhrazenou webovou stránku, kde bude odprezentován magnet a kde nebude nic jiného, co by návštěvníky rozptylovalo. Landing page by měla být oddělena od zbytku vašeho webu. Mějte na ní přesvědčivý text a klíčové prvky stránky otestujte, abyste dosáhli co nejlepší míry konverze.
- Vyskakovací okna: Pop-up zprávy jsou otravné, zároveň však mohou být velice efektivní. Vybrat si můžete z mnoha nástrojů, které zobrazení vyskakovacích oken návštěvníkům umožňují.
- Pošlete svůj hlavní magnet e-mailem: I do prodejních mailů na stávající zákazníky můžete vložit odkaz váš magnetický obsah.
- Blogové příspěvky: Vytvořte příspěvek na stejné téma, kterému se věnuje i magnet. Poté do těla blogpostu vložte odkaz.
- Příspěvky na sociálních sítích: Vyberte klíčové výhody, které čtenář díky vašemu magnetu získá, a využije je k propagaci. Můžete také cílit na online komunity prostřednictvím facebookových skupin nebo služeb jako jsou Quora nebo Reddit.
- Influenceři mohou pomoci: Zaměřte se na lidi, jejichž názory se vaši potenciální zákazníci řídí. Oslovte šéfy průmyslových asociací nebo redaktory renomovaných publikací. Doporučení od vrcholových manažerů také dělají divy.
- Cílená reklama: Nezdráhejte se využít placenou reklamu, ať už jde o PPC reklamy na Googlu nebo reklamy na Facebooku. Pamatujte, že klíčem k úspěchu je velice detailně popsat cílovou skupinu.
-jk-