Na rozdíl od reálného života si v této hře může člověk zvolit úroveň obtížnosti (celkem tři) – ta určuje, kolik času bude mít na řešení konkrétních záležitostí a jaký zmatek ve věcech vznikne. „Project Challenge“ je učícím se systémem – učí se z každého pohybu a aktivity hráče. Samozřejmostí je i hodnocení pokroků hráče – měřítkem je zde dodržování termínů, rozpočtu a spokojenost klienta.
„Project Challenge“ je sice jenom hra, takže zde člověk může dělat chyby, aniž by to někomu ublížilo, ale současně jde o poměrně věrnou napodobeninu skutečných firemních postupů. Výhodou tohoto způsobu učení je zábavná forma – dokáže udržet pozornost manažerů po celou dobu hry, zároveň je však nutí brát hru vážně. Program také jasně ukazuje souvislost mezi jednotlivými činnostmi a jejich následky – pokud například manažer sníží lidem platy, začnou odcházet. Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company