Jednoduchost je nejdůležitější faktor pro účinnost webových stránek.
- Jedno téma na stránku. Pokud se dokážete na každé stránce zaměřit na jedno téma, produkt nebo službu, zjednodušíte tak svým zákazníkům orientaci a pomůžete jim lépe se soustředit.
- Minimalizujte počet sloupců. Mnoho sloupců rozdrobuje pozornost čtenáře.
- Mějte prosté a jasné obchodní sdělení a formuláře. Snažte se zaměřit se na jediné a jednoduché sdělení.
- Nepoužívejte příliš grafiky. Střídmé použití podtrhne vaše obchodní sdělení. Vyvarujte se ale přeplácání stránek obrázky nebo grafikou. Může rušit čtenáře.
- Střídmá nabídka. Obchodníky často svádí zahrnout potenciální zákazníky a návštěvníky stránek množstvím nákupních nebo jiných možností. Opakované testy ale ukazují, že příliš mnoho možností vyústí v nejistotu a neakčnost zákazníka. Zvolte nejzajímavější nabídku a držte se jí.
-av-