Reklama prostřednictvím digitálních médií

Jako podnikatelé musíte přijmout – nebo se přizpůsobit – novým reklamním metodám, abyste oslovili řadu potenciálních klientů a zákazníků. S tím, jak se celá řada lidí připojuje na internet pomocí svých mobilních zařízení, není divu, že reklama v digitálních médiích je dnes nutností.

Tři tipy:

 

- Webové stránky bohaté na média. Když nemáte rozmanité stahovatelné vzorky svých produktů, přicházíte o potenciální zákazníky. Díky Webu 2.0 se ale ocitnete v živém a expandovaném internetu plném on-line spolupráce a komunikace 24 hodin denně. To, čím jsou například společenské stránky tak populární je, že jsou navrženy, aby fungovaly s téměř všemi digitálními médii. Také poskytují novinky a networking pro všechny věkové skupiny. Vytvořte několik typů složek, které budou vhodné pro velké množství digitálních videopřehrávačů, stejně jako různých kompresí, které by vyhovovaly nárokům a možnostem různých uživatelů. Jednou nahrané audio může být několikrát editováno a použito pro různé výstupy. Třeba vyzváněcí melodie, reklamy, podcasty, audioknihy a jiné.

- Digitální portfolio. I když budou vytištěny na nejkvalitnějším papíru, klasické navštívenky blednou před DVD nebo CD s vašimi informacemi. Když vaše DVD po spuštění otevře webovou stránku, video, audio a kontaktní informace, vaše šance budou mnohem větší. Stejně jako u klasické navštívenky nezapomeňte na design obalu nosiče.  

- Digitální tabule. S ohledem na typ vašeho podnikání můžete vždy využít reklamy na cestách, ve vašem obchodě nebo ve výloze. Je skvělým pomocníkem pro oznámení menu, novinek, seznamu služeb a dalších informacích. V závislosti na kvalitě a ceně digitální vývěsky můžete využít všechny možné formy digitálních médií. Své sdělení můžete ještě zvýraznit v editoru. Informační videokiosek může být také umístěn ve vstupních prostorách vaší firmy.

-av-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com