Při přípravě projektu autoři vycházeli zejména z následujících skutečností: * Výrobky IT jsou stále složitější. * Výrobky se více přizpůsobují potřebám uživatelů. * Péče o zákazníky a poprodejní podpora jsou individuálnější. * Zkracují se termíny dodávek a reakce na podněty zákazníků.
Prodejci informačních technologií mohou využít například systémů pro konfiguraci výrobků. Článek se zabývá možnostmi těchto systémů a nejlepšími postupy při jejich využívání. Jejich výhodou je zejména to, že obchodníci mají v systému k dispozici technické informace a díky tomu mohou poskytnout zákazníkům ucelené nabídky.
Úspěšná implementace takového systému zahrnuje: * Přijetí. Definice systému, analýza klíčových cílů a hlavních problémů spojených s prodejem. Ujasnění výhod systému. * Požadavky. V této fázi dochází ke specifikaci požadavků na systémy pro konfiguraci. Na konci fáze musí být jasné, co se do systémů bude zadávat a jak budou konstruovány. * Vytvoření. Vlastní naprogramování systému pro konfiguraci IT. * Přechod. Beta-testing systému a jeho předání obchodníkům. Zdroj: Knowledgeboard.com - americký portál věnovaný tématu správy znalostí Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledgeboard.com