Jak budou postupně rozšiřovat svou síť kontaktů, mohou se zaměstnanci postupně dostat do kontaktu s lídry v daném oboru. Když to celé uděláte správně, vaši lidé budou cítit, že firma podporuje profesní rozvoj každého jednotlivce.
Propojená firma
Zaměstnanci, kteří jsou na této profesionální sociální síti aktivní, vlastně zároveň propagují společnost, ve které pracují. Po propojení se známými (můžete poslat žádost bez obav komukoli, od koho dostanete vizitku) je však také třeba s nimi udržet komunikaci. Stačí komentovat, dávat "líbí se mi" nebo nasdílet pár článků denně. S každou reakcí na zveřejněný článek nebo nabídku práce ve vaší společnosti posílíte přítomnost i vliv firmy na LinkedInu, upozorňuje článek na webu business2community.com.
Sdílejte firemní obsah, ukažte odborné znalosti
Zaměstnanci přinejmenším v určitých rolích mohou sdílet videa a grafiku vytvořené vaší firmou a bude to naprosto v pořádku. Také komentování nového trendu v oboru nebo zmínění něčeho zajímavého, co se stalo např. během konference, bude fungovat dobře. Sdílením užitečných informací a odborných znalostí můžete přilákat publikum a pomáhat dalším kolegům navázat kontakt s dalšími odborníky.
Na LinkedInu existuje také mnoho skupin věnovaných jednomu konkrétnímu tématu. Když se vaši kolegové do takové skupiny připojí, získají snadnou cestu, jak se spojit se s profesionály ve svém oboru.
LinkedIn nabízí mnoho možností. Které byste měli využívat, to závisí především na tom, jaká je vaše firma a značka.
-jk-