Proč podpořit on-line recenze od zákazníků?

Jak objevuje řada e-obchodníků, on-line recenze od spokojených zákazníků mají větší váhu u ostatních kupujících než většina jiných forem marketingové komunikace.

Tom Cox z Golfballs.com je přesvědčen, že existuje řada dobrých důvodů, proč mít na stránkách takovéto recenze. „Lidé, kteří zde nakoupí, tu rádi recenzi zanechají. Poskytují relevantní obsah pro čtenáře i vyhledávače.“

 

Dát zákazníkům možnost se vyjádřit se vyplácí. Zákazníci, kteří zanechají recenzi si údajně kupují více zboží, než ti, kteří tak nečiní.

 

Řada firem nabízí nástroje, jak začít: The Prospero CommunityCM například umožňuje řízení online recenzí za méně než 400 USD za měsíc.

 

Tipy, jak získat ze zákaznických recenzí maximum:

- Povzbuďte zákazníky, aby se vyjádřili. Jednoduchý dárkový poukaz nabídnutý za sdělení názorů může zvýšit obsah recenzí o 500 – 800 % v rámci týdnů.  

- Ať se přihlásí. Je to dobrá praktika, protože zvyšuje důvěryhodnost recenzí. Také usnadňuje rozbor dané komunity.

- Využijte komentáře zákazníků v marketingu. Využijte průměr hodnocení v reklamách a katalozích, nebo přímo zkopírujte části textů recenzí pro marketingové účely. 

-av-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com