Ať se vám to líbí nebo ne, vaši potencionální zákazníci mají tendenci soudit kvalitu vašich produktů/služeb podle jejich prezentace. Estetický a atraktivní web proto vaší firmě v očích zákazníků a klientů přispěje k image spolehlivosti a profesionálnosti.
Snížíte své výlohy
Chcete o něčem informovat své klienty nebo obchodní partnery? Proč utrácet spoustu peněz za tradiční média, jako jsou např. brožury nebo letáky? Web je dynamický, a může být měněn nebo aktualizován každou chvíli - a hlavně bez výdajů. Vašim klientům jsou navíc informace přístupné odkudkoli na světě, bez zpoždění způsobeného klasickou poštou.
Zefektivníte a rozšíříte marketing
Správně navržené webové stránky mohou zkrátit čas, kteří vaši zaměstnanci jinak stráví odpovídáním na otázky zákazníků nebo poskytováním jakýchkoli dalších informací. Záleží jen na tom, kolik informací se vám na web podaří „nacpat“ a jak přehledné a srozumitelné budou.
Většina lidí si své internetové stránky představuje jen jako formu reklamy - tak by to ale být nemělo. Web je prostředkem, který doplňuje a zefektivňuje marketing.
Zákaznický servis
Webové stránky dovolí potencionálním zákazníkům lépe poznat vaši firmu a zjistit více informací. Pokud se rozhodnete pro prodej zboží formou e-shopu, může být váš obchod otevřený 24 hodin denně, po celý rok. Jestliže má někdo dotaz, týkající se vašeho produktu či služby, stačí mu jen odeslat e-mail.
-ds-
Article source Article Alley - přední světová databáze volně přístupných autorských článků