Pozor na to, co vypustíte z klávesnice na internet

V dnešní době se množí případy, kdy novináři zneužívají informace a výroky a řada lidí se stává obětí „tajných“ interview. Téměř na 100 % budou jejich výroky překroucené, hlavně proto, že bývají vyňaty z kontextu, ale často je to i záměr. Výrok svým způsobem koresponduje s tím, co jste řekli nebo napsali, jen jste nevěděli, že se to dostane do rukou reportérovi. Citace může pocházet z fóra, článku, který jste napsali, dokonce mailu.

On-line je navždy

Většina novinářů nebo reportérů začíná hledat na internetu. Zadají téma, které je zajímá do vyhledávače a hledají materiály, které se jim hodí. Pokud najdou jména odborníků, poznamenají si je a zadají je do vyhledávání. Doslova celý svět si může přečíst vaše příspěvky, výroky ve fórech, diskusních skupinách, mohou najít každou zmínku na internetu, články atd.

Pokud jste někdy něco na internetu komentovali nebo reagovali v nějakém horším rozpoložení, uvědomte si, že tato data se dají vyhledat, dokud je někdo z internetu neodstraní, přestože mohou být – v případě informací o vás – neaktuální.

Co dělat?

Abyste měli přehled, zda nejste obětí těchto praktik, měli byste pečlivě sledovat, co se hlásá o vás a vaší firmě. Můžete si nastavit na Googlu, nebo jinde „alarm“, který bude reagovat na zmínky vašeho jména nebo jiného klíčového slova a v případě zneužití osobu kontaktujte.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs