Jak již mnohé firmy zjistily, vytváření a aktualizace webového katalogu není vůbec snadné. Katalog by měl splňovat některé základní požadavky – měl by například být přehledně rozdělen do kategorií a data v něm obsažená by měla být konzistentní.
V cizině již můžeme najít firmy, které se zabývají poskytováním obsahu. Jsou to: 1. Distributoři obsahu. Sami jej nevytváří, obvykle pouze zpracovávají předem specifikovaný obsah. 2. Firmy, které obsah samy vytváří, normalizují a zařazují do jednotlivých kategorií. 3. Dodavatelé softwaru pro správu obsahu. Softwarové nástroje slouží obvykle k automatizaci manuální správy obsahu katalogu, umožňují snazší kontrolu a dokáží spolupracovat s back-endovými systémy a se systémy pro elektronický obchod (např. systémy ERP a SCM). Zdroj: Content Wire - informace z oblasti Content Delivery a Content Managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje Content Wire