2. Tím se řídí i výběr klíčových slov.
3. On-page faktory (úpravy na stránce) = hustota klíčového slova v jednotlivých částech stránky, struktura kódu a navigace webu.
4. Off-page faktory (úpravy mimo stránku) = odkazy, které vedou na stránku. Konkrétně jejich počet, kvalita a závislost podobnosti obsahů obou stránek – odkazující a odkazované.
5. Monitoring výsledků
Optimalizaci pro vyhledávače by měl zahrnovat každý kvalitní web. Protože stále mnoho webdesignerů neví, jak takový web vytvořit, není ostudou obrátit se na konzultanty pro optimalizaci, kteří radí, jak web správně vytvořit a zlepšit pozice stránek ve vyhledávačích.
Stále více lidí vyhledává spíše ve fulltextu než v katalogu. Dotazy se zpřesňují a konkurence stránek se zvyšuje. Právě proto je stále častěji kladen velký důraz na dobře optimalizovaný web. Zahraniční studie dokazují, že uživatelé při vyhledávání projdou maximálně 30 odkazů. Největší šanci na úspěch mají však stránky v první desítce, resp. trojce.
-jr-
Zdroj: Lupa - server o českém internetu