E-mail přijatý v pátek zastihne příjemce v době, kdy na víkend a s ním spojené volno myslí nejintenzivněji. Nejhorší možností je zasílat e-maily tohoto druhu přímo o víkendu, tedy v sobotu a v neděli.
Frekvence zasílání je další otázkou, které musí obchodníci zasílající e-newslettery čelit. Podle průzkumu eROI dává nejvíce lidí přednost zasílání každý měsíc (35%). Nicméně 25 procent respondentů uvedlo, že by si přáli dostávat informace raději jednou týdně.
Je možné, že některé zákazníky může příliš časté zasílání informačních a reklamních materiálů dovést až k odmítnutí tyto materiály přijímat (např. prostě odhlásí svou e-mailovou adresu ze služeb newsletteru). Potvrdilo to 56 procent respondentů. Pro 65 procent respondentů jsou naopak důvodem k odhlášení nezajímavé a neužitečné informace v newsletteru obsažené.
Výsledky průzkumu jsou založené na odpovědích 300 respondentů.
-ds-
Article source ClickZ - digital marketing news and features