Znáte ten pocit, kdy uvažujete o nákupu, ale nejste si zcela jisti, zda vytáhnout peněženku? Takové dilema zažívá většina lidí, zvlášť pokud investují více prostředků, nebo nakupují přes internet.
Zde je několik tipů, jak vylepšit internetové stránky a v maximální míře přispělt k tomu, aby lidé stiskli tlačítko „koupit“.
- Ujištění o ochraně dat. Ujistěte své uživatele, že nebudete za žádných okolností s nikým sdílet jejich osobní informace. Veškeré transakce provádějte prostřednictvím bezpečných serverů.
- Přidejte na stránku reference. Nic nepomůže více než reference lidí, kteří potvrzují kvalitu produktů. Když o takové reference žádáte, snažte se získat svolení o publikování co nejvíce osobních informací těchto spokojených klientů.
- Jasná data. Když uvádíte statistiky nebo výsledky, vždy buďte co nejpřesnější a uvádějte zdroj informací.
- Kontaktní informace. Nezapomeňte uvést úplnou adresu, telefonní čísla, e-mail a odkaz na tyto informace z každé stránky vašich www. Zvažte také investování do linky 800.
- Využijte certifikaci od uznávaných firem. Pokud patříte k jakékoliv profesní nebo obchodní organizaci, zmiňte tuto skutečnost v sekci „O nás“.
- Dejte zákazníkům vědět, kdo jste. Lidé chtějí vědět, od koho nakupují. Usnadněte jim to. Jak dlouho již podnikáte? Jak jste se k tomu dostali? Takové a podobné otázky by zde měly být zodpovězeny. Nebojte se vystavit fotky sebe i svých zaměstnanců nebo kanceláře, kde pracujete.
- Po nákupu. S nákupem obavy klientů nekončí. Proto je na místě informovat je o stavu objednávky do doby, než k nim produkt fyzicky dorazí.
-av-