Umístěte svoji webovou adresu na vaše vizitky a reklamní materiály. Vaše internetová adresa by měla být stále na očích potenciálním klientům a zákazníkům. Těm, kdo vás kontaktují prostřednictvím internetu, nabídněte speciální služby. Jde o relativně levnou cestu k novému obchodu. Pokud někdo navštíví váš web, ptejte je, zda by chtěl dostávat stále aktualizované informace – vytvoříte si tak adresář zákazníků, jimž můžete posílat zvláštní nabídky, informace o novinkách atd.
On-line semináře mohou být prostředkem, jak ukázat vaši firmu coby zdroj informací a odborníka v oboru. Seminář však vyžaduje určitou reklamu v elektronických i tradičních médiích. Společnosti mohou také vytvořit webové noviny a rozesílat je klientům – k tomu je však třeba čas a vůle (lze zvážit i využití autora na volné noze). Mediální přívětivost je dalším důležitým prvkem – web by měl obsahovat údaje o ředitelích firmy a jejich fotografie, historii společnosti, tisková prohlášení, e-mail a odkazy na související stránky. Ulehčit zákazníkovi uzavření obchodu s vámi mohou například elektronické formuláře ve formátu pdf, které připravíte na vaše stránky. Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher