Intranet je především poskytovatel informací, jeho obsah by se měl tedy denně aktualizovat. Aktualizace je samozřejmě třeba provádět s ohledem na požadavky, zájmy a potřeby uživatelů. Vytváření nových materiálů pro intranet by nemělo být soustředěno do jednoho místa, mělo by probíhat vyváženým, poctivým a neotřelým způsobem.
Chce-li si společnost zajistit zájem o svůj intranet, měla by kromě již zmíněného přestat vydávat důležitá oznámení v papírové podobě a začít je umisťovat je přímo na stránky svého intranetu. S tím souvisí i informování uživatelů o novinkách. Zprávy o novinkách by se k uživatelům měly dostávat elektivní formou, nejlépe pomocí výběru příslušného odkazu **Novinky**. Kromě novinek by se měl uživatel intranetu jeho prostřednictvím seznamovat též s podnikovými směrnicemi, řády apod. Zapomínat by se nemělo ani na statistiky užívání, které mohou být užitečným vodítkem pro celou koncepci intranetu.