Výsledky studie ukazují, že k tomu, aby byl Internet spolehlivým a důvěryhodným prostředím pro nákup, je třeba podstoupit celou řadu změn. Výběr je v některých oblastech například velmi omezený, zatímco v jiných oblastech se neustále rozvíjí (knihy, CD). Studie ukázala, že maloobchodníci musí zlepšit svou komunikaci se zákazníky především co se týče dostupnosti informací o možnosti reklamací, vlastních dodávkách a ochraně soukromých údajů. Jedině tak k nim budou mít zákazníci plnou důvěru.
Zákazníci musí mít také k dispozici potřebné informace o obchodníkovi, tj. veškerá identifikační data a adresy poboček firmy. Zákazníci také více věří obchodníkům, kteří na svých stránkách uvádí podrobné informace o cenách výrobků. V každé fázi procesu objednávání by měl mít zákazník možnost přečíst si smluvní podmínky firmy. Article source Europa - Official website of the European Union Read more articles from Europa