Návštěvu webových stránek můžeme srovnat s návštěvou reálného podniku. Měli byste připravit přátelský pozdrav a nabídnout snadnou orientaci. Zákazník chce zároveň poznat vaše cíle a vyhlídky, chce zjistit, zda mu můžete uspokojivě posloužit. Pokud máte zájem na tom, aby zákazník přišel znovu a stal se tak dlouhodobým zákazníkem, zásobujte ho pravidelně informacemi a novinkami o podniku. Na jeho dopisy odpovídejte obratem a při eventuálním dalším kontaktu ho upřednostňujte.
Úspěch stránek závisí na jejich obsahu, navigaci, designu a interaktivitě. Jejich cílem může být reprezentace, nabídka služeb, prodej, komunikace, spojení se zákazníky či generování dat. Je třeba každé 2-3 roky stránky obnovit. Důležitá je i správná navigace, především, jak rychle a jednoznačně se zákazník dostane k cíli, který hledal.
Jaké otázky bychom si měli při tvorbě stránek položit? * Co se zákazník dozví o vzniku a historii podniku? Jak se to dozví? * Co se změnilo, čím se podnik zabývá aktuálně? * Jak moderní je podnik? * Co je jedinečné? Co jej ovlivňuje, co překvapuje? * Jak si stojí v konkurenci? * Jaké jsou plány? Jak si podnik představuje vývoj v budoucnosti? Zdroj: Flexible Unternehmen - Informace pro manažery - týmová práce, odměňování zaměstnanců a další oblasti. Zobrazit přehled článků ze zdroje Flexible Unternehmen