Měli byste také vědět, kdo se bude zabývat marketingem, kdo bude mít na starosti aktualizaci, zda bude lepší využít webhostingu nebo použít vlastní server – pro malou firmu může být výhodnější první možnost. Nebude zapotřebí přijmout nové zaměstnance? Jaké ekonomické výsledky očekáváte a za jak dlouho… Pokud nemáte zkušenosti s návrhem webových stránek, svěřte tento úkol jiné firmě – ušetřený čas můžete využít lépe pro běh vlastního podniku. Měli byste vědět, co očekáváte – ne vždycky dostanete to, za co jste zaplatili. Málokteré firmy nabízejí komplexní webhostingové služby od umístění stránek na server, přes registraci domény, design stránek po stránce programové i grafické, databáze, vyhledávání až po marketing a promotion jako základní.
Proto je třeba vyžádat si od dodavatele přehledný seznam všech služeb. Srovnejte nabídky několika firem. Zohledněte například to, kolik diskového prostoru budete mít k dispozici, jaká je přenosová kapacita linky, kolik dat je možné za stanovenou cenu přenést a jaké jsou poplatky za překročení měsíčního limitu a také zda budete mít přístup k vašim stránkám, abyste je mohli upravovat sami. Vyžádejte si reference, podívejte se na stránky, které firma již navrhovala – jak vypadají, jak rychle se načítají? Vypadají všechny stejně? Ptejte se předchozích zákazníků, jak byli se službami vašeho potenciálního dodavatele spokojeni. Zdroj: Businesstown - Informace z marketingu, vedení firmy, řízení, personalistiky Zobrazit přehled článků ze zdroje Businesstown