Aktivity manažerů na sociálních sítích pomáhají – ať už cíleně, či nevědomě – dotvářet to, jak veřejnost vnímá celé jejich organizace. Proto by si každý manažer měl dobře rozmyslet, co pod svým jménem vypouští do online světa. Obecně se doporučuje upřímnost, zároveň však také správná míra diskrétnosti. Pokud se chcete vyhnout zbytečným problémům, nevyjadřujte se k ničemu příliš politickému a příliš osobnímu.
Praktické rady pro manažery, jak si udržet zdravý profil na sociálních sítích, přinesl server Talent Management:
Buďte důvěryhodní
Klíčem k důvěryhodnosti ve světě sociálních sítí je sladění veřejného vystupování s tím, jak se chováte v soukromí.
Na nic si nehrajte
Nepředstírejte, že jste někým, kým nejste. Brzy byste se točili v kruhu lží a ztráty vlastní identity.
Sázejte na upřímnost
Otevřenost ohledně vašich osobních aktivit a preferencí vám dodá na důvěryhodnosti. Lidé by z vás neměli mít pocit, že něco skrýváte.
Uznejte svou chybu
Pokud jste z nějakého důvodu uvedli své okolí a veřejnost v omyl, omluvte se.
-kk-