Společnost Ernst & Young shromažďuje znalosti ze všech vyřešených případů svých klientů po celém světě. Specialisté této společnosti však mohou být v daném okamžiku pouze na jednom místě a jejich čas je omezený. Novým nástrojem pro doručování služeb se tak stal Internet. Ten umožnil, aby se znalosti společnosti Ernst & Young staly dostupné pro nový okruh klientů.
Nejlepšími dosavadními zákazníky společnosti jsou manažeři vykonávající rozhodnutí v oblastech informačních technologií, daňového plánování a lidských zdrojů. Dostupnost aktuálních znalostí má ve všech těchto oblastech zásadní důležitost, realizace sdílení znalostí je však snadná. V případě služby Ernie se nejedná o pouhý informační servis, ale o nabídku znalostí. Služba totiž kombinuje přístup k databázi s přístupem k odborníkům. Odpovědi na požadavky nevznikají automaticky, ale jsou sestavovány zkušenými profesionály znalými kontextu požadavku. Article source Cap Gemini Ernst & Young - portál mezinárodní poradenské společnosti Read more articles from Cap Gemini Ernst & Young