Firmy by měly: - Zavést srozumitelná, písemná pravidla užívání e-mailu a IM. - Školit zaměstnance v souvislosti s riziky. - Zdůraznit, že se jedná o nástroje obchodní komunikace. - Definovat, jaký objem osobní komunikace lze tolerovat. - Nechat zaměstnance nový pravidla podepsat. - Sdělit zaměstnancům, zda budou sledováni, jak tyto nástroje užívají. - Stanovit bezpečnostní opatření. - Instalovat filtrovací software.
Firmy by neměly: - Očekávat, že se zaměstnanci budou vzdělávat sami. - Vytvářet odlišná pravidla pro management a zaměstnance. - Zapomínat na pravidla zacházení s e-mailem a IM v případných zahraničních pobočkách. - Přidělovat odpovědnost za prosazování politiky jedné osobě. - Povolovat zaměstnancům překračování pravidel.
-kk-
**Datum vydání:** VIII/2004 Article source SearchCIO.com - Novinky, trendy a odborné rady pro IT manažery a pracovníky. Read more articles from SearchCIO.com