Chce-li váš podnik aktivně využívat nové technologie, nestačí jen používat e-maily a mít ve firemních noteboocích několik programů. Je třeba zahrnout technologii do samotné šroubovice DNA vašeho podnikání. To, co byste měli využívat, může být s trochou zobecnění shrnuto pod zkratku SMAC. A jaké otázky byste si v každé z těchto oblastí měli položit? Web bmmagazine.co.uk se domnívá, že přinejmenším tyto následující:
Sociální sítě
Zákazníci jsou lidé, a proto rádi mluví a komunikují. Nasloucháte pozorně tomu, co si žádají a co chtějí? Měníte podle jejich hlasu svou nabídku a své produkty?
Mobilní zařízení
Mohou vaši zákazníci objednávat služby vaší firmy i přes mobilní telefony a tablety? A co vaše byznysové aplikace, data a kontakty – je zajištěna jejich bezpečnost? Umí všichni vaši zaměstnanci vaše systémy využívat efektivně a správně?
Analytika
Využíváte dostupnou technologii k tomu, abyste si všimli schémat, trendů a vývoje chování vašich zákazníků? Získáváte díky analytice cenný vhled do toho, jak funguje váš trh? Daří se vám takový vhled přetavit v nové zakázky? Víte, odkud pochází jádro všech vašich uzavřených obchodů?
Cloudová řešení
Používáte software a aplikace založené na cloudu? Toto řešení umožňuje přístup k softwaru na úrovni velkých korporací i malým a středně velkým podnikům. Přesunutí softwaru z firemních zařízení na internet přináší také značné zlepšení v oblastech efektivity a cash flow.
A konečně poslední otázka: Jak se zorientovat v záplavě různých moderních technologií? Potřebujete geeky v seniorních pozicích. Potřebujete je proto, protože rozumí technologiím a vědí, jak ji nejlépe implementovat.