Zvláště akutní je tato situace u HR manažerů a poradců, kteří musí vyhledávat nové talenty, aktivně oslovovat lidi a sdělovat nové nápady. Je vcelku logické, že když někoho osloví s nabídkou a dotyčný jim neodpoví, je to pro ně frustrující. Stejné je to i u lidí, kteří navazují kontakty se zákazníky a nezískají potřebnou zpětnou vazbu. Pokud skutečně chceme někoho oslovit a potřebujeme, aby na naše pokusy reagoval, je vhodné použít více komunikačních kanálů (e-mail, telefon, vzkaz ve hlasové schránce).
Je však také pravda, že kdyby vytížení profesionálové měli odpovídat na všechny e-maily, vzkazy v hlasové schránce a telefonáty, nedělali by nic jiného. Řešením je ujasnit si priority – např. na nevyžádané zprávy o pořádaných konferencích, nabídky reklamního místa v časopisech apod. není nutné reagovat. Některé komunikační kanály (číslo mobilu, osobní e-mailovou adresu) je vhodné vyhradit pouze pro osoby, které skutečně potřebují být s manažerem v kontaktu.
**Datum vydání:** VI/2002 Article source Career Journal - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru Read more articles from Career Journal