Náklady na poskytování přímé zákaznické podpory jsou vysoké. Existují však jiná řešení, jak uspokojit požadavky klientů. Mocným a efektivním nástrojem jsou webové stránky. Je šest základních věcí, které vám komunikaci se zákazníkem mohou usnadnit: * FAQs, tedy často kladené dotazy (**Frequently Asked Questions**). Jejich zodpovězením na webových stránkách usnadníte zákazníkům orientaci, * Informace a aktualizace. Informace by měly být neustále aktualizovány. Měly by zahrnovat manuály, návody, rady atd., * Zabezpečení a firemní politika. To vše by měli zákazníci znát a akceptovat, * Sledování objednávky. Firma by měla být schopna na požádání předat informace o momentálním stádiu objednávky, * Záznam objednávek. Přístup k dosavadní dokumentaci předchozích vzájemných obchodů a smluv může být pro některé klienty důležitý, a * Kontaktní informace. Webová stránka by vždy měla obsahovat také kontaktní informace, díky kterým se s vámi zákazník v případě potřeby může spojit.
**Datum vydání: IV/2002** Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Read more articles from bcentral