Google 2006 a jejich Jagger

Na podzim roku 2005 přišel Google se změnou svého vyhledávacího algoritmu, a otřásl tak uspořádáním a klasifikací milionů stránek. Tato novinka se nazývá Jagger.

Klíčová slova, která lidé používali pro nalezení stránek přes Google už možná nebudou produkovat tolik návštěv, protože Jagger změnil klasifikaci stránek.

Pokud si váš web pohoršil, co s tím?

Kdy vám Jagger může pomoci?

- Čím starší doména, tím lepší klasifikace.

- Odkazy z jiných, pokud možno osvědčených a oblíbených, stránek na vaše a naopak.

- Mnohotvárnost odkazů

- Aktuální a unikátní obsah

- Velká návštěvnost 

Co spíše uškodí?

- Zdvojovaný obsah v rámci vašich vlastních stránek vadí. Opakované slogany, fráze, instrukce apod.

- Schovaný text

- Odkazy v dolním záhlaví

- Odkazy na „špatné sousedy“. Některé stránky jsou totiž v Googlu zakázané.

Většina klientů si však po nástupu Jaggeru pozici udržela nebo zlepšila. Například naše stránky Marketing Profs. 

Čisté, jednoduché a rychlé stránky s častou aktualizací a s vhodnými odkazy na různé stránky s příbuzenskou tématikou jak na oblíbené a známé, nebo naopak nové, čerstvé, ale bezpečné stránky, nemohou být současným systémem klasifikovány špatně.

Pokud máte pocit, že jste si pohoršili, vyhledávejte články jako je tento, účastněte se diskuzí ve fórech, která se věnují tématu a co je nejdůležitější, nebojte se experimentovat na svých stránkách. Poznáte sami, co funguje nejlépe.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs