Firma na sociálních sítích: Jak neplýtvat časem ani penězi

Sociální média musíme považovat za zcela seriózní platformu pro podnikání, jednoduše proto, že tomu tak je. Novinky, zprávy, hledání výrobků a služeb stejně jako psaní a sdílení recenzí, to vše na sociálních sítích dnes probíhá každodenně.

Je dobré mít přehled o tom, v jakých dnech a denních dobách, jsou nové příspěvky čteny mnoha lidmi. Vaše příspěvky by měly být doprovázeny profesionálními obrázky a vždy byste měli sdílet jen informace, které máte ověřeny.

Musíte také odhalit, jaké demografické rysy mají vaše cílové skupiny. Chcete-li uspět v interakcích na sociálních sítích, musíte si to zkrátka trochu odpracovat. Trocha průzkumu a monitoringu bude nezbytná. Určitě totiž nechcete zakládat a vytvářet obsah na platformě, kterou vaše cílová skupina vlastně ani nepoužívá.

Ilustrační snímek

Využijte dostupné analytické nástroje a získejte tak informace o svých fanoušcích. Publikum si udržíte tím, že zjistíte, jaký obsah chce dostávat.

Vhodným a zajímavým obsahem tak poskytnete důvody, proč se mají o vaše podnikání zajímat. Kvalitním obsahem si také budujete dobrou reputaci, postupně přitáhnete i další fanoušky a publikum se začne rozrůstat.

Nesdílejte nevhodný obsah

Pro firmy je nejlepší vyhýbat se kontroverzním tématům. Nepotřebujete totiž, aby na vašem profilu vznikaly sáhodlouhé, ale zbytečné rozpravy o politice. Sdílení falešných zpráv nebo poskytování podobných zbytečných informací také není dobrý nápad.

Musíte poskytnout zajímavý obsah – a toho nejlíp dosáhnete tím, že se budete tematicky držet oboru, ve kterém působíte. A pomocí analytických nástrojů si můžete posléze ověřit, jaký typ obsahu vám funguje nejlépe, ujišťuje nás článek na webu business2community.com.

Je důležitá konzistentnost

Jelikož dnes už se do vytváření a šíření obsahu pouští mnoho společností včetně malých firem, je online obsahu, se kterým budete soupeřit, opravdu hodně. Chcete-li přesto vyhrát, musíte být konzistentní. Poskytování obsahu téměř každodenně bude pravděpodobně nutné i pro vás. Některé platformy však vyžadují, abyste zveřejňovali příspěvky i několikrát denně.

Vaše publikum a zákazníci chtějí vidět vaši společnost zapojenou a reagující. Často je proto lepší firemní účet smazat, než jej nechat sice existující, ale neaktivní.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com