Využijte dostupné analytické nástroje a získejte tak informace o svých fanoušcích. Publikum si udržíte tím, že zjistíte, jaký obsah chce dostávat.
Vhodným a zajímavým obsahem tak poskytnete důvody, proč se mají o vaše podnikání zajímat. Kvalitním obsahem si také budujete dobrou reputaci, postupně přitáhnete i další fanoušky a publikum se začne rozrůstat.
Nesdílejte nevhodný obsah
Pro firmy je nejlepší vyhýbat se kontroverzním tématům. Nepotřebujete totiž, aby na vašem profilu vznikaly sáhodlouhé, ale zbytečné rozpravy o politice. Sdílení falešných zpráv nebo poskytování podobných zbytečných informací také není dobrý nápad.
Musíte poskytnout zajímavý obsah – a toho nejlíp dosáhnete tím, že se budete tematicky držet oboru, ve kterém působíte. A pomocí analytických nástrojů si můžete posléze ověřit, jaký typ obsahu vám funguje nejlépe, ujišťuje nás článek na webu business2community.com.
Je důležitá konzistentnost
Jelikož dnes už se do vytváření a šíření obsahu pouští mnoho společností včetně malých firem, je online obsahu, se kterým budete soupeřit, opravdu hodně. Chcete-li přesto vyhrát, musíte být konzistentní. Poskytování obsahu téměř každodenně bude pravděpodobně nutné i pro vás. Některé platformy však vyžadují, abyste zveřejňovali příspěvky i několikrát denně.
Vaše publikum a zákazníci chtějí vidět vaši společnost zapojenou a reagující. Často je proto lepší firemní účet smazat, než jej nechat sice existující, ale neaktivní.
-jk-