Elektronický obchod (e-commerce) představuje nový model prodejních a obchodních nástrojů, ve kterém se kupující mohou účastnit všech fází rozhodování o nákupu, aniž by se museli osobně (nebo telefonicky s fyzickým katalogem) účastnit procesu nakupování. V rámci procesů v elektronickém obchodování mohou zákazníci získávat informace o produktech, vybírat si položky, o které mají zájem, bezpečně nakupovat a vyřizovat finanční úhradu. Cílem tohoto článku je podat základní informace o konceptu elektronického obchodování a důležitosti této technologie pro rozšíření služeb a rozvoji základních kompetencí poskytovatelů služeb. Autoři článku popisují základní funkce systému elektronického obchodování, služby e-commerce, požadavky na elektronické obchodování, kategorie úloh a způsob implementace. Článek má formu krátkého výukového programu a obsahuje i malý test na přezkoušení nových znalostí. Výuku doprovází řada užitečných ilustrací.
Article source International Engineering Consortium - Oficiální server Mezinárodního výboru pro elektrotechniku.
Read more articles from International Engineering Consortium