Z výzkumu dále vyplývá, že největší problém pro e-komerci znamená bezpečnost. Nejvíce nakupují po Internetu Američané (32%), zájem se však objevil i v asijských zemích, zejména Jižní Koreji, a zemích evropských, jako je Bulharsko, Rumunsko a Francie. Největší pokles zájmu o e-komerci zaznamenala Ukrajina, Austrálie, Česká republika a Finsko.
Lidé po Internetu nejčastěji nakupují knihy a hudební nosiče, hardware, software, oblečení a zájezdy. Zvyšující se počet uživatelů Internetu zaručí podle odborníků e-komerci zisky. Celkový objem prodeje za druhé čtvrtletí 2002 například činil rekordních 17,5 miliard amerických dolarů, což znamená oproti roku 2001 nárůst o 41%.
**Datum vydání:** VII/2002 Article source E-CRM Guide - enformace o CRM a softwarových řešeních v této oblasti Read more articles from E-CRM Guide