Pamatujte že člověk, který náhodou narazí na vaše stránky, se už vícekrát nevrátí, pokud nenajde co hledá. Pokud ho však přesvědčíte o registraci do vašeho newsletteru, máte jeho návrat (a tím i potencionálního zákazníka) téměř jistý.
Vlastnosti, které by měl mít program pro zasílání informačního bulletinu
Proces zaregistrování a zrušení registrace by měl být plně automatický. K těmto úkonům musí uživateli stačit pár jednoduchých odkazů, bez dalšího administrativního zásahu. Manuální přidávání a odebírání jmen a e-mailů ze seznamu stojí čas a nechává prostor pro chyby (program se „neuklikne“, člověk ano).
Dvojité potvrzení - tento systém vás ujistí, že si dotyčný uživatel chtěl opravdu bulletin předplatit a že nešlo pouze o omyl. Většinou se jedná o dodatečné potvrzení pomocí e-mailu. Uživateli po registraci přijde mail, ve kterém jsou informace o jeho registraci a potvrzovací odkaz. Pokud na tento odkaz klikne, jeho registrace se potvrdí a pokud tak neučiní, registrace se po určité časové lhůtě zruší. Toto opatření zároveň potvrzuje, že e-mailová schránka patří skutečně uživateli, který se na vašich stránkách k odebírání newsletteru přihlásil a ne někomu jinému. Tento systém používá drtivá většina služeb, vyžadujících registraci.
Plánování e-mailů - pokročilé programy vám umožní naplánovat poštu předem. Takže zatímco jste na dovolené a popíjíte koktejly na pláži, váš server pracuje za vás a rozesílá předprogramovaný materiál bez vašeho zásahu.
E-mailové informační bulletiny mohou dramaticky zvýšit vaše prodeje a snáze dostat firmu do povědomí zákazníků. Software k této činnosti však vybírejte pečlivě, ušetříte si tak dlouhé hodiny frustrace.
-ds-
Zdroj: Article Alley - přední světová databáze volně přístupných autorských článků