Důvody, proč by měl marketing řídit obsah vašich webových stránek

Marketingoví profesionálové jsou odpovědní za celkovou komunikaci o produktech, službách a značkách. Jelikož jsou vaše webové stránky nedílnou součástí vaší komunikační strategie, nemělo by být smysluplné a pochopitelné, že dáte větší kontrolu nad jejich obsahem právě marketingovým expertům? Mnoho společností to již pochopilo a maximalizují tak efektivitu marketingu. Vznikají dokonce nové pozice, jako šéf interaktivního marketingu, šéf webového obsahu apod., které spojují marketingovou strategii s technologií. Vše zjednodušují řešení pro řízení obsahu – CMS (content management solutions). A pro ty, kteří ještě váhají, je zde pět důvodů, proč by měli mít marketingoví experti moc pro řízení obsahu webových stránek:
1. Kontrola online značky a sdělení – mohou podpořit značku textem, obrázky, logem atd. CMS udržuje centralizovanou kontrolu značky.
2. Uspokojí návštěvníky stránek efektivněji – CMS činí marketingové týmy hbitější a stránky lépe reagující, čímž lépe uspokojí návštěvníky.
3. Rozděluje povinnosti mezi ty správné lidi – odlehčuje zátěž webmasterům a IT zaměstnancům.
4. Působí na znalosti zákazníků – experti na marketing znají zákazníky lépe než kdokoli jiný a když zjistí něco nového a budou mít kontrolu nad obsahem webových stránek, mohou ho podle toho změnit.
5. Umožňuje marketingu řídit ROI (návratnost investic) – dobře fungující webové stránky přinesou rychlý návrat investic.
-ba-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs