Do druhé skupiny spadají podniky, ať malé či větší, které chtějí přilákat zákazníky. Těm může prezentace na Internetu pomoci v několika směrech: ukázat zákazníkům, kde firmu najdou v reálném světě, přesvědčit je o kvalitě služeb nebo produktu, sdílet s klienty příslušné informace nebo přímo prodávat online. K těmto účelům (snad kromě přímého prodeje po síti) postačí úplně jednoduchá stránka, která bude obsahovat adresu firmy s mapou a dopravním spojením, telefonní či faxové číslo, otevírací dobu a základní informace o nabídce.
Třetí kategorie zahrnuje především větší podniky, které chtějí používat Internet jako důležitý marketingový nástroj. V takovém případě budou stránky obsahovat informace o nabídce, základní zaměření a údaje pro úzce specializované zákazníky, informace, které přesvědčí zákazníka, aby si koupil právě produkt dotyčné firmy a popis charakteru a cílů organizace.
**Datum vydání: II/2002** Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Read more articles from bcentral