Teprve až když budete znát všechny tyto charakteristiky vašeho publika, můžete se pustit do vytváření časového plánu pro samotné spuštění blogu.
Psaní kvalitního obsahu je samozřejmě základ úspěchu každého blogera. I když budete mít kvalitní obsah, musíte ještě vědět, jak ho budete propagovat. Vytvořte si proto seznam propagačních kanálů, které hodláte využít. Tento krok je skutečně velmi důležitý, protože když to neuděláte, nebudete mít žádnou návštěvnost. První čtenáři budou, aspoň v prvních několika měsících života vašeho blogu, přivedeni právě těmito propagačními kanály.
Budete potřebovat zaplatit za poskytnutí e-mailové schránky. Bude třeba pár automatizačních nástrojů a také design bude něco stát. Váš blog bude stát peníze, ačkoli vám zatím třeba ještě nebude žádné generovat. Budete muset provádět úpravy a také investovat, abyste lépe porozuměli vaší cílové skupině. Takže byste měli mít nějaké peníze připravené dopředu.
Rozvíjejte svůj unikátní hlas a tonalitu, díky čemu budete budovat svou značku. V podstatě jde o to, abyste si jasně stanovili, jak chcete, aby vás vaši čtenáři vnímali.
-jk-