Na straně blogujících zaměstnanců existuje podle závěrů této studie jistá dobrá vůle. Záznamy o spokojenosti se svou prací převážily nad nespokojeností v poměru 2:1. V poměru se záznamy o nenáviděných šéfech zvítězily záznamy o spokojenosti s prací dokonce v poměru 4:1. Zatímco většina firem zůstává netečná, některé firmy blogování aktivně podporují. Například prezident společnosti Sun Microsystems Jonathan Schwartz je zřejmě nejvýše postaveným bloggerem v USA. Mlékárna Stonyfield Farms zase přijala speciálního vedoucího pracovníka, aby psal firemní blog.
Studie konstatuje, že blogování může být pro firmy přínosné. Představuje významný komunikační kanál pro předávání informací zákazníkům, zejména pro svoji bezprostřednost a fungování v reálném čase. Jen by si měly zajistit písemná a jasně formulovaná pravidla, v nichž specifikují, co může firemní nebo zaměstnanecký blog obsahovat.