Lucy Hoodová z Fox Mobile Entertainment, divize Rupert Murdoch’s News Corp., dokázala jako první přesvědčit Fox k produkci přizpůsobené pro velice malé obrazové jednotky a vytváření programů pro mobilní telefony. Přestože byli první, konkurenční mediální firmy jim již „šlapou na paty“ s nabídkou klipů, her, krátkých filmů a dalších lákadel pro mobilní miláčky klientů. Televizní studia větří nový trh – vždyť například vyzváněcí melodie dnes představují velice výnosný artikl nahrávacích společností.
„Fox zatím nastavuje laťku pro všechny,“ říká J. Harrobin, viceprezident marketingu a digitálních médií ve firmě Verizon Wireless. Stále jsou v několika věcech o „krok napřed“ oproti ostatním. News Corp. působí globálně a Hoodová se odvolává na přínos, který jim zkušenosti a „testování“ ze zahraničí přináší. Skutečné eso je údajně její intuice a odhad pro převod obsahu tradičních médií do světa mobilních telefonů.
-av-